Du är bäst!♥

Du kom till SOrf för inte så länge sen! Första gången jag såg dig så gick jag in till dig och tänkte - Dethär är en häst för mig! Så jag började umgås med dig mer och mer och sen red jag dig. Du drog ner huvudet lite i galoppen men jag red dig om och om och om igen! Så jag började vara mer och mer i stallet för att du var där. Om inte du hade varit där så vet jag inte om jag skulle varit där nu. Då kanske jag inte hade gillat hästar lika mycket längre!
Jag litar på dig till 110% Du gör hela min värld färglatt! Dy är den som lyser upp för mig! Du gör mig hel!
Du är min bästa vän! Om någon skulle gjort dig illa så vet jag inte vad jag skulle gjort. Jag hoppas att du har det bästa dör det förtjänar de! Men du , Bull , du kommer alltid att vara på en stor första plats! 

                                                   Jag älskar dig killen , mer än allt annat! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0