En rolig dag! :)

Hej på er! Hoppas ni har haft det bra denhär dan ? Det har jag iallafall! :) Först var det skola , fick cykla dit själv idag -.- Men efter skolan var jag och Sara! Vi va på bocken och cyklade ner till stan och fikade! Efter de åkte jag och Sara hem till mig och vi gick ut med Tusse , lilleskutt är ju helt omöjlig! Så jag undrar

Någon som är kanin van / har kanin som skulle vilja hjälpa mig med lilleskutt och gå ut och gå / hoppa / och hålla på med honom osv? :) Skulle värkligen uppskattas då! Men lämna en kommentar om det är så att ni vill hjälpa till! Bara för dom jag känner.

Men imorgon ska jag kanske till stallet med Issa , Madde och Kajsa! Ska ringa Isabel och prata med henne senare! :) Men vi hörs snart! Hejsvejs! :D

  Lilleskutt!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja, jag är kanin van :D

2011-08-31 @ 21:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0