Heeeej!♥

Hej och förlåt för sämst uppdate! Men iallafall.. idag var jag på vattenskoj! :) Vi badade i månsan och det var hur kul som helst! Imorgon blir det nog ännu roligare eftersom att jag har badat i månsols så många gånger! Men just nu sitter jag och bloggar , inget annat xddd ♥ Men på Torsdag så fyller jag 12 år! :) Grattis? :) Men jag hoppas att jag får en kanin , skulle bli så himla glad över en! Dom är ju så söta ! Men.. Nu ska jag sticka iväg! Och juste , jag har en till blogg! Kommer fortsätta med denhär!! Men det är bättre uppdate på den andra :   stalltjeejen.blogg.se  Lämna en kommentar! :)

Hejdå! :D:D

Ohjuste , baaaaajs att dom här ridbyxora inte finns i domh'r färgena nu ))):


Kommentarer
Postat av: Pelin

Hej!



Har du några bra tips på bra hästbloggar?

2011-08-10 @ 18:45:57
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/
Postat av: mimmi

grattis :)

2011-08-11 @ 23:35:23
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0