Jag döööör!

Hej på er! Det blev en väldigt fin rubrik! Men jag kom nyss hem ifrån cirkus lägret och vi sprang , hoppade jätte mycket grodhopp xddd så jag är jätte svettig nu! Ska gå in i duchen när mamma är klar! :)
Men snart , eller halv 6 då ska vi hem till Love och grattulera henne! Så det ska bli jätte kul! :)
Och då ska vi göra allt möjligt!

Och det här hände förra gången chester och min familj var hemma hos Love:

Jag och Love hoppade studsmatta och vi stog på händer! Sen kom chester , för Love har 2 hästar!
Ena är en hopphäst , eller den har tävlat i de! Och den andra är en travare! Då sprang chester in i hagen och Jim , travaren alltså kom i full galopp efter chester och Rocky , hopphästen bockade framför honom , sendan galopperade dom efter Chester! Jag har aaaaldrig sett Chester springa så snabbt förut i hela mitt Liv , sen så stuckade/bröt jag handleden! !  ;)  Hare braa! Hejsvejs! :)


Kommentarer
Postat av: Isabel Håkansson

du bröt absolut inte handleden! :o Men du stukade den :)

2011-08-02 @ 21:17:10
URL: http://isabelhhakansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0