Längtar tills Måndag!

Hejhej! På måndag smäääller de! :D Då öppnar ridskolan! Ska vara där klockan halv 8 ungifär och vara med 3 bra vänner ;) Sen ska vi tyyyyp ta in dom , ryckta en massa , krama , gosa och åå.. jag läängtar!
Har inte träffat Bull på 3 månader! Längtar så otroligt mycket! 
 
Och så kommer jag att säga hej till alla andra hästarna också såklart :) Men Bull , den bästa föraaaalltid! :D

Älskar han! :DDD Men mer uppdatering kommer komma mycket mer när ridskolan startar! Kommer snart att skapa en till blogg! Fast jag kommer blogga på denhär bloggen som vanligt!

Fast den bloggen jag ska skapa så kommer jag baaaaara blogga om hästar! :) Följ mig där också! Vi hörs!

Hejsvejs ! :D

Kommentarer
Postat av: Nathalie / ponnymuppaar

Kommentera våran :)!

2011-08-04 @ 20:23:45
URL: http://ponnymuppaar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0