Frågor & Svar!

Här kommer svar på frågorna , ni kan fortsätta fråga! :)

1. Dina favorithästar till 10.
1 Bull . 2 Bobby . 3 Spot . 4 Gwen . 5 Mirte . 6 Ayla . 7 Phonix . 8 Dante . 9 Bella . 10 . Demiro .


 2. Vem är din bästa kompis?
Min bästa kompis heter Jennifer! :)

 
3. Vem har du mest ridit på på sorf?
Det är nog Bull tror ja :)

 
4. Hur många läsare har du per dag?
Det är olika!


Hur många hästar har du??!!

Jag han ingen häst just nu.

hur högt har du hoppat och med vem ? :)
På ridskola har jag som högst hoppat 80 tror jag! :) Och det var med Bull!

1 vad heter dina snygga syster? Jag har ingen , nejdå men Lina! :)



2 Om du fick välja på en häst och billibo vem hade du valt? Inte en aning faktist , Billi får jag träffa nästan varenda dag så.. nejmen jag vet inte riktigt!



3 Kan vi bli BFFS??HAHA , aaaldrig ! ;))


hur länge har du ridit? I tre år ochlite till tror jag! :)



kommer du köpa egen häst efter ridskolan? Jag kommer göra det när jag har mera tid! :)



vad är ditt mål inom ridningen? Jag vet inte riktigt , kanske att kunna vara med på hopptävlingar och bli placerad :)

Vad är roligast med gSm? Haha , inte en anning faktist!

Pelin: Prince kommer komma tillbaka till Sorf när ridskolan startar men han står inte där just nu!


Taack för alla frågor, ni kan fortsätta att ställa frågorna! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0