Från fiende till vänner! :3

Det började med att jag gillade Bull och en annan tjej i min klass gillade Bobby! Sen så fick jag rida han så jag önskade han jättemycket och red han 10 gånger på rad! Jag gjorde de eftersom att han skulle säljas så eller jag trode att han skulle åka bort så jag passade på! Och då började jag gilla honom mer och mer! Sen så blev den andra tjejen irriterad på mig för de och skriv att jag slog honom och piskade honom allt för hårt.. Sen så blev det prat ocgh prat och prat och prat... Sen så har det inte hänt mycket mer och nu är vi väll vänner.. Men om ni läser hennes blogg så håller jag med om det sista men jag kommer inte nämna något namn!

Men nu bråkar vi inte längre! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0