Godkväll!

Hejhopp allihopa! Just precis så kom jag och Jennifer in efter ett litet krig med Chester! Gissa vem som van , han såklart ;) Men snart så tänkte vi gå upp på mitt rum och kolla på filM! :) Vi ska kolla på Camp rock 2! :)
Så blir det dricka och kladdkakemuffinsarna som vi bakade tidigare! Somsagt , dom blev goda men stora! :D
Och förlåt för att jag har varit dålig på att lagt in nya bilder men det blir imorgon , orkar inte sitta inne hela dagarna när det är varmt! Men jag kommer blogga när jag kan framöver när det är sommarlov! Snart är det cirkusläger , vattenskoj , och det bästa - ridlääääger! :D Blir att ha Bobby då ! :) Han är ju så himla gullig! :)
Men vi hörs , hejdå! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0