Godkväll! :)

Hejhej på er alla! :) Idag har jag bara chillat här hemma. Inte gjort något spec. Men det blir inte samma sak imorgon! :) Imorgon så ska Isabel komma hit klockan halv 12 tror jag att det va :) Då ska vi bada i månsan om det är fint väder , köpa saker på grangården , blogga ,yjogga och mycket mera! :) Men just nu så chattar jag med henne och ska snart kolla vidare på sommarkrysset. Kan inte lägga in någon bild för då måste jag flytta runt datan. Och det är ju det att stallet är stängt men min häst blogg kommer att komma mycket mer med hästar det kan jag inte skriva så mycket om eftersom att det är uppehåll i stallet , tråååkigt! ): Men , vi hörs senare! Hejdåå! :D     / Millaaa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0