Hejhej!

Godkväll alla fina! :) Nyss har Lina och alla dom åkt hem ): Men innan de så lekte jag lite med Nelly och Nikki satt och kollade på Tv. Men nu sitter jag med mamma , dricker hallonsoda och kollar på Tv :D Så vi ska väll vara uppe någon timme till :) Och imorgon så skulle jag ju kolla på Bio med Lina och några mer tror ja , på harypotter , dom filmerna är lite läskiga , man hoppar ju alltid till i dom , HAHA . Somsagt , jag når bättre nu så jag kommer inte har dålig uppdate. Bara braa :D
Men , aja .. nu ska jag fortsätta kolla lite på Tv så bloggar jag mera imorgon , hejdå! :) Billi :D Var här idag , fottot är inte ifrpn idag.
   Chester och hans dregel bubblor xdd

Kommentarer
Postat av: Lina

Billi är såå ful och chester är så fin:) Harry potter kommer bli sååå kul!!:)

2011-07-12 @ 23:14:07
Postat av: Isabelhåkansson '<3

jaa.. chester och hans dreggel bubblor. lilla söta chester field rose :') <3

2011-07-12 @ 23:15:25
URL: http://isabelhhakansson.blogg.se/
Postat av: Milla

Lina: Billi är ju sååå söööt!



Issa: Jaa :) <3

2011-07-13 @ 14:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0