Hejsaan!

Hej alla fina! Just nu så gör jag inget annat än att blogga hemma hos Isabel , jag ska nämligen sova här .
Men ikväll blir det en massa dricka och chips :) Men lite senare ikväll så kommer vi se på en film som heter dirti dancing. Så det ska väll bli kul! :) Och jag skulle nämligen rida Isidor idag men när vi kom dit så stod det en ny häst där så han fick stå och lära känna den lite bättre.

Men imorgon så ska vi dit iallafall , det bli minst att vara där i 4 timmar , han är ju så sööt! :)
Men då ska jag rida och försöka ta mig över ett hinder med honom , film kommer sen och en massa kort :D
Och juste , vi har bakat kladdkakemuffins , så det blir att äta när vi ska se filmen , så det ska väll bli roligt! :)


Isabeel :)
Normala till 110% :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0