Hemkommen ifrån Bion!

Hejhej! Just precis kom jag hem ifrån bion! Och den var super bra! :) Nu dom åkt hem så nu sitter jag och kollar lite på olika bloggar m.m . Jag vet inte riktigt vad som händer imorgon , kanske är med en kompis , eller bara tar det lungt! :) Men innan bion så pysslade jag med Nikki :D Vi gjorde två styckna ,, jag vet inte riktigt vad man ska kalla de. Men det KANSKE kommer bilder sen :) Ohjuste , Jag längtar så hääääääääääääär mycket tills jag och Lina åker till globen horse show! :D Ska bli så himmla kul! :)

Men nu har jag nästan ingenting att skriva om , naaj , men ni får nöja er med dethär lila inlägget :3
Kan inte lägga ut bild nu , stationären är krånlig att lägga in bilder på , andra datan hittar jag inte laddnings sladden till så ni får nöja er med dethär :D Hoppas det duger , ha det braa! :)♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0