Hur orkar du?

Kan du snälla inte bara ta och lägga av nu , skriva en massa dumma kommentarer , ringa till mig och säga en massa fula ord och säga , Bobby är min , Haha! Han är inte ens din! Han är sorfs häst och jag kommer aldrig sluta gilla honom! Du kan vara dum imot mig men ta inte ut de över lilla babbo! Men snälla sluta bara nu , jag har slutat men du fortsätter och säger det om och om igen! Och du kan sluta kalla mig för idiot och ringa mig för nu har jag fått nog!

  lilla gubben , älskar dig!!

Kommentarer
Postat av: Pelin

Vem gjör det? Snälla svara på frågan.

2011-07-27 @ 08:42:29
URL: http://mylifeazpelin.blogg.se/
Postat av: m

Strunta i det bara, så onödigt att slösa tid på att få andra ledsna. Som du säger, Bobby är SORF's ponny så länge, ingen annans. Bobby och du är fina tillsammans ska du veta.! <3 =:)



Kram <33

2011-07-27 @ 10:45:01
URL: http://kompisaarna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0