Jag längtar!

Hejhej! Idag vaknade jag klockan 1. Haha , inte så tidigt menmen. Nu sitter jag och väntar tills att klockan ska bli halv 4. Då är det träning på voltigen :D Och imorgon så är det voltige tävling! :D Ska bli så himmla roligt! Vi ska tävla p åDinar i mellanklass i skritt. Kom gärna och kolla :)

Men snart iallafall så ska jag ringa Sara . S :D Kolla om hon är hemma och fråga o mvi kan cykla/åka bil dit ;)
Guuud , vad jag längtar! Men jag kan väll blogga lite senare och hur det gick och sånt , skriv era bloggar så kollar jag :) Hejdåå!  


Kommentarer
Postat av: mickis

är det hemma tävling? :)

2011-07-01 @ 14:20:22
URL: http://mickisericsson.blogg.se/
Postat av: Milla

2011-07-02 @ 16:23:05
Postat av: Japp :D Det var de idag :)

2011-07-02 @ 16:23:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0