Regnig ridtur!

På förra sommarridlägret så hade jag hästen Frosty! Då skulle vi rida ut och red ute i 3-4 timmar! Och det spöregnade och det var jätte lerit! Då fick jag ha Bella när vi red ut för Frosty var helt gaaaalen utomhus!
Och sen när alla satt av så hade man ont i benen och i fötterna! Och man var heeeelt dyngsur! Så när man hade skött om sina hästar så ringde nästan alla hem och sa att dom behövde nya ridklädder eftersom att man var blöt!
Det var jätte roligt men blött! Och sen var det ett till ridpass! Då fick jag Frosty igen! ;) Jag hoppas att vi gör det igen på ridlägret nästa vecka fast när det är finare väder! ;) Det var super kul! :D

Ridlägret , fast med älsklingsBullen! :)


Kommentarer
Postat av: Bea

Kul :)

2011-07-21 @ 19:36:42
URL: http://bessiebea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0