Saknar dig!

Så otroligt mycket! Alla gånger jag har ridit dig , rycktat dig , tagit in dig i hagen , fodrat dig , mycket mer så har du varit den bästa hästen som finns! Jag kommer alltid att lite på dig till 110% och det har jag alltid gjort också! Du ställer upp , du är aldrig dum mot någon! Du är snäll i allt , sadla , tränsa , vända , ta in i hagen , fodra , mocka , rida , och ditt träns och din sadel är värdens bästa :3 Jag saknar dig så otroligt mycket så det inte går att förstå! Du har aldrig varit dum , det vet jag! Det finns ingen annan häst som du! Du är otroligt duktig och snäll , helt änkelt bäst , du kommer alltid att vara bäst , det vet du! DU kommer alltid att vara nummer 1  !!!
Jag älskar deejj! :)


   Jag älskar dig !!!

Kommentarer
Postat av: Bea

OMG!

Jävlar vad gullig häst! :D Påminner om en häst vi hade i stallet som blev såld.. :/ Skit söt!

2011-07-21 @ 19:39:30
URL: http://bessiebea.blogg.se/
Postat av: Du?

Fin :)

2011-07-21 @ 19:40:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0