Sovaa! :)

Hejhej! Just nu är jag med Sara.S och Jennifer och Jennifer ska sova här! Så det ska bli kul! :)
Sen så ska vi typ köra matleken , kolla på film , käka chips och dricka dricka! :) Och på Måndag så är det ridläger! Ska ha Bobby , antagligen! :) Då ska Sara.S sova här dom dagarna så det ska bli jätte , jätte kul! Ni annar inte hur mycket vi längtar! :DD Och ni kan sluta med dumma kommentarer! Blir faktist irriterad och då skriver ni om och om dom igen så sluta med de!

Och jag saknar min isi ! :) Lilkillen!


Kommentarer
Postat av: sara

det kommer bli gette kull på måndag hopppas jag får min beebis zello

2011-07-21 @ 12:57:50
URL: http://sssarasigurdsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0