Thaimat! :D

Hejhej! Jag kom precis hem ifrån åkrahallen. Efter vi hade handlat där så svängde vi förbi stan och köpte thai mat till mig , vårullar , älskaa! :)  Men just nu så bloggar jag och äter :3 Imorgon så ska jag ju vara med Isabel. Vi ska bada i månsols om det blir finare väder och en massa annat kul! :D Och jag vill bara passa på att säga att jag verkligen saknar stallet , alla underbara hästarna! ;) Särskilt Bull! :) Men nu ska jag äta färdigt och blogga jätte mycket sen! :D Men vi hörs , hejdåå! :)

   Haha , knasiga Delly hade ätit glass , vacker ! :)

Kommentarer
Postat av: mimmi

haha va söt ^^D!

2011-07-21 @ 18:01:28
URL: http://mimmipiggthebest.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0