Miinskar :)

Hejhej! Idag gick jag halv 11 , inte så sent. Sen så kollade jag på tv tills klockan blev halv 6. Har dock lite feber idag också. Men sen kom Lina , Nikki , Nelly och Tommy :) Så då åt dom här , och nyss hade jag och Nikki en uppvisning på min voltige bock :D Billy är också här :D Men just nu kollar jag bara på olika bloggar.. btw så färgar min syster håret , funderar på att göra det med , men vilken färg ? :)

Och imorgon blir det bio och jag känner mig friskare med bästa systern , harypotter :) Skulle vilja åka till Liseberg imorgon! Och när jag hade /har feber så hade jag faktist över 40 grader!
Men somsagt , bättre än 50 grader x)
  Den bästa hunden som finns!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0