Godeftermiddag!

Hejhej på er! Idag så vaknade jag klockan 11 , eller vaknade och vaknade jag blev väkt. Då klev jag upp och åt frukost. Sen så åkte vi till Love :D Och vi hoppade studsmatta , var med hästarna , cyklade , plockade blommar och mycket mer :) ! Och jag har fottat jätte mycket , särskilt på hennes fina hästar. Men när vi skulle cykla så var det någon som red Rocky ( Det är en vitt prickig hopphäst , om ni har sett Dante på sorf så ser rocky ut ungifär) Han är jätte söt och gullig! :) Men iaf när vi skulle cykla så såg vi att rocky kom skenandes imot os med sadel och träns utan ryttare. Han hade kastat av hon som red han så vi gångade upp han. Sen var det bara att fortsätta cykla :D När vi kom hem så åkte vi till något ställe sommanskulle 'fira midsommaren' en liten stund. Och Love jag , Nikki och Nelly dansade :) Nikki ville inte sluta dansa så hon fortsatte ett litet tag. Vi åkte häst och vagn också och det var roligt!! :)  Men klockan 6 , halv 7 så ska vi hem till mina kusiner och Love ska också vara där , då ska vi äta middsommarmat , cykla , bada och mycket mer! Så jag ska ducsha alldeles strax. Men vi hörs , det kommer en massa bilder imorgon , så jag kommer inte hinna blogga ngt mer idag , tyvärr! Men vi hörs , chaoo! :)   Jag och Bull <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0