Hästar <3

Hejhej eller ska man säga godkväll! Idag så började min dag med att jag åkte direkt till Sorf :J Jag åkte med Sara efter som att hon sovde över hemma hos mig . Sen åkte jag hem , sen åkte vi hem till Linn och firade henne. Hon har såna otroligt fina hästar! Mina favoriter är Splach och Chikaro! :D Jag fick gå in i hagen och klappa dom , fodra och ta in Splach :D Han är så otroligt söt och snäll! :) Eller , okejdå alla hennes hästar är så otroligt myciga , gosiga och snälla! Och så kommer jag att få rida där :)) Jag älskar värkligen domdär hästarna!

Men imorgon iallafall så kommer det inte bli stallet. Då kommer jag att gå upp typ vid halv 9. Fixa mig och sen kommer Isabel , Kajsa , Pernilla och jag åka till arhosfortet :D Vi kommer att vinna :):):) Jag älskar att klättra , springa och allt sådant. men jag kommer säga hur det gick imorgon när vi kommer hem! :)
Men vi hörs , HEJJDÅ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0