Hejj!

Hejsaan! Idag så va jag i skolan. Som vanligt då. Det var fotbolls turnering och 5a vaaan! :D Och sen åkte jag till stallet med Sara! Hon skulle rida Mirte och jag skulle rida Bobby :D Vi skulle hoppa utomhus och det var JÄTTE ROLIGT! Men tråkiga saker är att:

Albin kommer aldrig mer att komma till Sorf. ):
Bull har åkt till börjedalsgård!! ))))): Men han kommer tillbaks till höst. :D
Bobby ska säljas ):
Prince har åkt iväg till börjedalsgård Men han kommer också tillbaks till Sorf :D

Aja , men nu ska jag tagga,tagga,tagga tills imorgon! Det är elevens val på skolan och jag ska rida på Sooorf <33
Jag tror att jag ska rida Gwen , Bobby får ju inte gå tror jag och Bull har åkt. Säämst!
Men nu ska jag kolla på TV. Vi hörs ByeBye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0