Hopp-tävling.

Hejhej! Idag vaknade jag klockan 1. Haha , inte så tidigt men igår kom jag ju hem klockan halv 2. Jag ska berätta lite om igårdagen. Jag sov hemma hos Lina och lekte med Nikki och firade Nelly. Sen så åkte vi till grönalund och vi åkte jätte mycketkaruseller. Insane var den roligaste tycker jag!! Också kom vi ju hem klockan halv 2. Sen så sovde jag till 1. Men nu är Nikki , Nelly och Lina här. Pappa bygger en voltige-bock till mig och jag hoppar med Billie och Chester . Så snart blir det hopptävling! På bilden : Billie :) Haha , hon är såå söööt! :D

Kommentarer
Postat av: Emelie Johansson

Fett tufft! :), vad är ditt hemnummer?? :):)

2011-07-13 @ 08:57:46
URL: http://goldieoemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0