Vad ska jag ha för rubrik..?

Hejhej! Inatt så sovde Isabel och Sandra över hemma hos mig. Sen åkte Isbel och jag till stallet och där mötte vi Sara.S :D Och jag ryktade av Bobby :) Sen så träffade jag Emelie i stallet. :) Sen så va jag och Sara i stallet och nu sitter jag här och bloggar. Eller , okeyy sara bloggar på en annan data och hon skrämde typ vettet ur mig när hon kom. HHAHA ^^ Men imorgon blir det inget specielt. Joo , vi ska hem till Linn , för hon fyller år :D
Sen så ska Sara sova här i natt :) Kommer bli kul :D Och hon ska ju också vara med på ridlägret så vi kommer nog prata om det lite senare , om hon vill :) ++++++++ Att jag hoppas så hääääär mycket att Bobby aldrig kommer att säljas , jag kommer att sakna han så otroligt mycket! Jag kommer aldrig att glömma homom!
Men , det finns inget mer , hejdåå!  ):

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0