Stanna!

Dags att säga förväll till den bästa som finns! En hel sommar kommer jag inte klara av utan dig! Utan dig så är jag inte mig själv! Du har gjort mig lyckligare! Jag har alltid och kommer alltid att lita på dig till 110% Utan dig så är jag inte detsamma! Jag kommer inte få se dig , inte rykta dig , inte rida dig eller någonting på EN HEL SOMMAR!
Du är hela mitt hjärta! Bull , en sådan otroligt vaker häst som dig kommer aldrig att finnas! Du kommer alltid att vara den snällaste , bästa , finaste , och helt klart bästa hästen som finns! Jag kommer sakna dig så otroligt mycket! Men imorgon , på tisdag så får jag ta förväll en hel sommar! Du är bäst! Jag älskar dig !!!


Kommentarer
Postat av: hanna

sööt ! <33:D

2011-06-07 @ 17:47:50
URL: http://candygiiirls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0