Tältövernattning! :)

Hejhopp! Idag så vaknade jag klockan halv 11 , åt frukost och sen så gick jag ut och hoppade lite med Chester! Eller inte så lite heller , ganska mycket! Han hoppar som en häst , högt fint och bra! :)
Sen så ringde Jennifer och vi pratade och så.. Vi är nu och om ungifär 2 timmar ska vi till sorf och tälta. Jag ska dela tält med henne! Och jag längtar jätte jätte mycket!! Och imorgon så ska jag rida två gånger på BÄSTA Bobby! :) Barbacka i 30 minuter och sen sista gången innan sommarlovet , avslutningen alltså ! :) Sen så kommer jag att ha han på ridlägret förhoppningsvis! Men det kommer jag att hålla tummarna för! Och på söndag så kommer jag , Lina , Nikki , Nelly och kanske Linnéa och kanske Tommy åka till gröna lund :D Det är iallafall bestämt att vi ska åka till grönalund och åka karuseller men det är inte bestämt vilka som ska följa med! :)
Men jag kommer inte kunna blogga något mer idag eller imorgon , eller isåfall bara imorgon bara på kvällen , lite senare! :) Men vi hörs! Chaooo! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0