Hej!

Hejhej! Idag så har jag varit på voltige och då hade vi Bull och Dinar. Vi skulle göra mellanklass övningarna på Dinar och sen skulle vi köra upphopp på Bull i trav och galopp och det skulle vi göra själva. Fösta gången när jag skulle hoppa upp i galopp själv så fastnade jag i padden och ramlade och landade på ryggen , andra gången gick det bra att hoppa upp själv :D Och i trav fick jag också hoppa upp själv och det gick bra! Sen skulle vi göra sving i galopp och jag har aldrig gjort bättre svingar än dom jag gjorde idag!
Och imorgon blir det kul! Då ska jag och Isabel va i skolan och sen ska vi göra en sele till Kalle (mitt marsvin) Och sen ska vi hem och byta om och sen blir det stallet . Då ska vi rida :) Jag ska rida Gwen eller Bull och Isabel ska rida Ayla. Dom är så himla duktiga , dom hästarna! Sen efter ridningen så ska Issa rykta Dante och jag ska rykta Bull , självklart ska vi rykta av våra hästar vi ridit innan. Sen ska vi cykla hem och gå ut med Kalle i selen vi gjort.
Och då kommer Kalle få hoppa lite! :)
Men det var nog allt , vi hörs imorgon! Se yaaa! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0