Hejj!

Hejhej! :) Idag så har jag varit i skolan , origenterat och sådär! Sen efter skolan så blev det stallet med Sara.B . Sen blev det ridning för mig och jag skulle rida Bobby :D:D Vi skulle hoppa först ett litet kryss och sen blev det rättuppstående , högre. Men vi skulle hoppa lågt denhär gången. Bobby var super duktig på att hoppa , han hoppade som en stjärna! Jag älskar han! Sen så kom en katt in på ridbanan och skrämde Bobby så han småstegrade och hoppade åt sidan så jag ramlade av. HAHAH x) Men jag älskar han fortfarande , ända såklart!

Och imorgon så kommer det bli den roligaste skoldagen ALLTID! :) Då kommer 5A och 5B åka till stockholm och gå på museér och gå på grönalund! :) Jag kommer åka med Bäästa Jennifer och vi ska åka allt. Eller , nästan allt. Och vi kommer hem ungifär vid tolv tiden. Men vi hörs! Hejdå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0